GIIIIIIIIIIIIIN0

Igår var det fredag, idag är det lördag. Igår följde Oskar med mig hem efter skolan. Den första bussen gick innan Oskars buss hann komma och vi stod där och trodde att det inte skulle komma någon mer. Men då svängde 146 Stensunda in, yes vilken tur!

Vi åt tacos, kollade på let's dance. Oskar hade jätte ont i magen, precis som jag brukar ha när jag är med honom. Han fick en samarin och efter ett tag verkade den hjälpa. Vi somnade jätte tidigt, runt halv 11 eller något tror jag. Sen vaknade vi vid 2 och satte på en film. Jag såg inte så mycket av den innan jag slocknade igen, Oskar strax därefter.

Idag har jag känt mig lite halvkrasslig, vaknade med ont i halsen. Nu känns det lite bättre, vill ju verkligen inte missa våran mysiga dag i Stockholm imorgon, det har man ju verkligen sett fram emot! Vi ska ta 10.09 tåget från Uppsala, så det blir ingen längre sovmorgon imorgon.

Nu ska jag och min familj alldeles strax äta gino, för er som inte har ätit det förut så är det frukt/bär.. (idag har vi valt hallon, blåbär och jordgubbar). Man lägger i alla fall det i en form och river vit choklad över och ställer sedan in det i ugnen och låter chokladen smälta. Sedan äter man det med vaniljglass, måste erkänna att det är min favoritefterätt, oslagbart! Ni som inte har ätit det borde testa!

Ha en fortsatt bra kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0