jennie let me love you

Jag hann inte skriva någonting yesterday. Först var jag i skolan, efter det åkte jag hem till Oskar, runt 8 åkte vi till August (restaurang i Almunge) med Frida, Emma, Emma, Jullan och Petter. Det var trevligt men stressigt. Klockan 21 såg vi Vägen hem, eller Knutbyfilmen. Världspremiär, i Almunge, ganska stort va!? Den var kul, sjuk och långtråkig. Onda demoner, att killen ska bossa över tjejen, att gifta sig med gud, allt det där kommer jag aldrig förstå. Den får 3/5 toasts.

Idag vaknade jag hos Oskar, egentligen lite för tidig tid för mig, men jag var tvungen att åka och jobba. Ganska kul dag, mycket folk, mycket unga människor, det är alltid kul eftersom att det för det mesta bara är gamlingar som hänger där. Träffade väldigt många roliga människor bla. Frida, Emma och Jossan och Julius. Egentligen skulle jag, mamma och Simon ha åkt till Stockholm direkt efter för att fira min och min kusins födelsedag tillsammans men mamma har inte haft någon röst på flera dagar och i natt hade hon tydligen fått feber, jätte ont i halsen osv så vi skippade det. Vi får hoppas att det är någon av mina kära släktingar som vill komma nästa helg?

Vet ni? Jag börjar undra om jag kanske var lite för givmild med mina toasts, är den värd tre stycken? Se den och berätta för mig sedan.

Bjuder på ett litet klipp från gympan när vi kör lite boxersize(?). Det är grymt kul. Tyvärr hade inte Björn hunnit visa hur vi skulle göra än så vi ser ut som amatörer, eller jag kan ju iförsig prata för mig själv. Jag och Jullan har tagit ett steg längre i vår icke-killkläderkarriär i idrottsvärlden, only sportbh.


Kommentarer
Postat av: Totte

stabilt:D

2009-01-31 @ 22:30:39
Postat av: jullan

haha ohjaa precis,ett steg närmre (;

2009-02-01 @ 19:10:08
Postat av: Alexandra

Svar Totte: Haha, ja visst!

2009-02-01 @ 21:00:04
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Emil Ehnberg

Jennie Let me love you , är en riktigt bra pop låt. :) 5 av 5 toast ;;)

2009-02-01 @ 23:42:29
URL: http://emilehnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0