snygg på gympan

Jag och tjejerna satt och disukterade lite på syslöjden i förrigår. Emma H tog upp det om idrottskläder, som jag också tänkt på tidigare. Vi klär oss som killar på gympan, med shorts och stora t-shirtar. Det finns ju hur mycket fina träningslinnen och tajta stretchiga byxor som helst, varför har vi inte det? Jag berättade även om min ballettdräkt i baddräktmaterial som jag hade på gympan när jag var liten. Den var rosa med lite volang precis över rumpan. Alla tjejer i min klass hade i alla fall det, var vi ensamma om det eller?

Nå, vad säger ni om sportbh:ar i härliga färger. Svart och vitt är ju tyvärr de färgerna som gäller i vårat omklädningsrum. Ni vet sådana där slimmade nästan som tights. Det är många aerobicsbrudar och gymtjejer som har sådana har jag sett. Även linnen och tighta t-shirts, jag har valt ut 4 st set av de kanske allra populäraste sportmärkena.





Kommentarer
Postat av: aldén

ja men lätt , jag är inte bang :D .. det kör vi på ! <3

2009-01-20 @ 21:44:56
Postat av: Alexandra

Svar Aldén: Ja, men det kan nog vara ashett, i alla fall om alla vi kör på det! Men Frida har redan talat om för mig att hon bangar, vilken tönt va!? Synd bara att jag tror att de allra flesta valkarna kommer synas tydligt i det där.

<3

2009-01-21 @ 17:10:29
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Det där liknar våra dansträningar =) Fattas bara legging och hotpants ;) Håller med om att tjejer inte behöver se ut som killar på idrotten... Bra att du tog upp det.

Puss <3

2009-01-21 @ 18:40:51
URL: http://jenniiferj.blogg.se/
Postat av: mera

mera outiffs o det tack,

2009-01-21 @ 19:27:08
Postat av: Alexandra

Svar Jennifer: Haha, ja det kanske det gör ja :) Nej, det blir ju faktiskt lite tråkigt och speciellt när det finns så fina grejer att ha :) Puss <3

2009-01-21 @ 19:56:43
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Svar "mera": Yes, försöker med det så mycket jag kan, oftast är det så att jag helt enkelt glömmer bort att ta outfitsbilder, men ska försöka bli bättre!

2009-01-21 @ 19:57:37
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0