broken strings

Jag sitter här och klinkar på min fina gitarr, som vanligt skulle man kunna säga. Det är väldigt kul i alla fall, antagligen är det därför jag alltid sitter och spelar.

Jag och Oskar vaknade strax innan 10, vi gick upp och åt lite frukost. Sedan hann vi inte göra så mycket mer innan det var dags för honom att åka på träning och jag hade tyvärr inte tid att åka med eftersom hästarna måste hinnas med innan det blir mörkt osv. Det är så jobbigt när man har varit med Oskar för då vill man aldrig åka därifrån/att han ska åka härifrån. Det är alltid lika sorgligt att säga hejdå, man börjar längta efter honom direkt. usch.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan blir det kanske lite mer gitarrspelande.

Imorgon är det skola igen, det ska faktiskt bli ganska kul, Emma Hellberg har kommit hem äntligen, vi har saknat henne sååå här hemma, undrar hur brun kvinnan är nu? Det ska bli spännande.

Ibland längtar man tillbaka till gamla tider, vi hade rätt kul. Det här är ifrån krutudden 07.


Kommentarer
Postat av: Therese

ah shit va kul vi hade!!

2009-01-11 @ 21:57:09
Postat av: Anonym

Sv Therese: ja!

2009-01-12 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0