08's kläder

juli 2008 fortsättning, hittade den här kjolen i utklädningslådan, jag använde den dock aldrig när någon annan såg på, synd. (Jullan här ser du min hund lite också)


Knuten fortsatte smyga sig högre och högre upp.

och ännu högre, riktigt såhär högt brukar jag därimot inte ha den, haha! Ta hänsyn till att jag är osminkad och äcklig på den här bilden.
 

augusti 2008, mammas gamla jeans klippte jag av och använde mycket som shorts.


chinos blev en favorit.


En kjol lyckades jag skrapa fram ur min garderob, fick av mamma långt innan.


september 2008, hittade en påbörjad klänning på syslöjden. Gjorde klart den, blommig, tub. (ursäkta minen)


Oskars t-shirt, hans kläder är fortfarande favoriter.

Keds, favoritdojan.


fortsättning följer! (haha, igen sorry!)

Kommentarer
Postat av: jullan

haha fett söt hund ! , du var as söt också på den här bilden med kjolen (; <3

2009-01-15 @ 18:18:37
Postat av: Alexandra

Haha, lite charmig är han :) Tack du min pudding <33

2009-01-15 @ 19:37:13
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0