i was having a bath

Usch, jag tycker att det är alldeles för kallt ute just nu. Vår skulle inte sitta helt fel. Vad har hänt idag då? Försov mig, tog min buss till Knutby, stod där och väntade i ca 1 timme, aptråkigt (pga att det var knas med alla bussar), missa hela viktiga kemilektionen, deltog i en mattetävling som var lite för svår för mig, käkade pannkakor och slutade kl 14. Tänkte att jag skulle sola, bokade tid och allt, men sen var det någon som bokade innan mig där jag hade tänkt smussla in mig för att hinna med bussen, så det blev inget med det. Nu på kvällen så har jag ridit, Peeron var duktig för att ha vilat så pass länge.

Nu ska jag röja i mitt rum och försöka hitta lite fina kläder på internet som jag kan lägga ut här. BYE.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0