working on a dream


Jobb, jobb, jobb... Jag gör inget annat än jobbar känns det som men nu har jag äntligen jobbat klart för i sommar, nu jäklar ska jag njuta på riktigt av mitt sommarlov som är kvar, cirkus 3 veckor.

Det har varit lite halvbra med uppdatering här på sistone men eftersom att jag har jobbat så pass mycket som jag har så har jag inte riktigt hunnit med. Därimot har jag hunnit se senaste Harry Potter och köpt en klänning till bröllopet jag ska på imorgon. Klänningen är skitful, fattar inte varför jag köpte den, tror att jag blev lite smått desperat och när det visade sig att den kostade 62,50:- på Monki så slog jag till.

Imorgon tar jag med mig kameran i högsta hugg och tar massa fina foton, de ska nämligen gifta sig på en brygga, precis vid mälaren, där vi bodde förut innan vi flyttade hit, till Uppsala.

Nu ska jag äta lita naturgodis här, kanske lägger upp lite tråkiga videosar på mig och Saga från new forest-sm lite senare. Så blir det nog, räkna med bilder imorgon eller övermorgon, god natt!

Kommentarer
Postat av: Cami

vet ett till bröllop som är idag där bruden ska komma med båt haha:P hoppas det inte regnar på nått bröllop, här öser det ner just nu :o

2009-08-01 @ 14:30:40
URL: http://camiiillahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0