cash is king


(Min älskade vän Saga som jag äntligen kommer få träffa på torsdag efter alldeles för lång tid.. Vi ska då nämligen till Örebro på NF-SM)

Jag kom precis in efter en springtur med min granne Elmer. Jag har börjat springa varannan dag, känner mig riktigt duktig. Gjorde ett ordentligt styrkepass efteråt också som Eric såklart ringde och förstörde, skämt åsido.

Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen. Jag ska bara berätta klart om min plan för Emma Hellberg. Jag håller den lite småhemlig här än så länge, inte för att det är någon stor grej eller så men, haha.

Imorgon ska jag jobba, börjar redan kl.8, herregud vad jobbigt, jag som har sovit som tidigast till 10 i flera dagar. Aja, cash is king.

Förresten, den 1 augusti ska jag på bröllop. Min kusin Erica och hennes sydafrikanska fästman Donovan ska gifta sig. Det blir antagligen bara jag och Dennis som åker eftersom mamma och Simon (min bror) ska upp till Dalarna den veckan. Bröllopet kommer äga rum ute på Färingsö, där jag bodde förut, det ska bli riktigt kul, jag älskar bröllop och hoppas på mycket dans efteråt.

Nej hörrni, det här tog längre tid än vad jag trodde, god natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0