Geek in the pink


Det är något speciellt med mig och wc-skyltar, Jullan, you know what i'm talking about!?

Oj herregud vad populär jag känner mig just nu. Charlie har ringt mig 78 gånger och tjatat om att jag ska komma på någon randomfest hos Victor Grenman. Hade kanske varit trevligt, men inte just ikväll. Någon Danne från Gimo med norrländsk dialekt ringde också och försökte få dit mig, men just idag är jag stark. Har även fått samtal från Johan, Eric, Philip och Gullberg, det är alltid trevligt med överraskande samtal, håller ni inte med mig?

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, eller kanske räknas att sälja en häst till en vettig sak, vad vet jag? Vår fina lilla nykastrerade Neo har lämnat gården och vi önskar honom och hans nya ägare all lycka!

Jag har även tillbringat några timmar på en auktion i Bladåker och mamma budade hem en rätt fin spegel åt mig som jag inte tagit tag i och satt upp än, det får bli i samband med städning av rummet imorgon. Imorgon ska jag också försöka ta mig till närmaste affär (Alunda, 1 mil) och köpa mig ett Halebop kontantkort och sedan fylla på det med 200:-.. Tydligen får man 3000 gratis sms då och det låter ju inte helt fel, hade gärna haft comviq men eftersom att deras mottagning inte är den bästa hos mig så går det inte för sig.

Nu ska jag sätta på "yes man" och försöka kolla lite på den utan att somna, som jag alltid gör. Ha en god natt allesammans, vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Totte

DU TVINGADE MIG JU O RINGA!! :)

2009-07-05 @ 01:05:27
Postat av: Alexandra

Sv Totte: Haha, neej det gjorde jag inte.. Jag sa bara: oj vad poppis jag är ikväll. Då sa du: Aha, men ska jag ringa också så du får en till på listan?

2009-07-05 @ 10:38:36
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0