stop and go

Vårat internet har varit helt knasigt i några dagar så har inte kunnat skriva något. Det har i och försig ändå inte hänt något speciellt. Vädret är inte på topp så det finns inte speciellt mycket man kan hitta på.

Jag har i alla fall smygtittat lite på hur vädret ska bli nästa vecka på Gotland, det ser faktiskt riktigt lovande ut, sol och över 22 grader varje dag, det kan ju knappast bli bättre? Åh, vad jag längtar. Måste nästan börja packa snart, har en del grejer jag behöver införskaffa också, regnställ, luftmadrass osv, jag är inte någon van campare om jag säger så.

Ikväll ska jag nog ut och springa, jag är i stort behov av det, har även fått hem ett träningsprogram från IGU (celsius elitprogram) för att bygga upp bl.a bålstabilitet osv, så det är nog bäst att jag sätter fart med det nu så jag inte kommer dit ännu mer otränad än sist jag var där.

Imorgon kommer min, eller min och min, hästen som vi lånar (Stackars Päron) och då måste jag försöka rida honom också. På kvällen ska jag kanske åka till Knutby krog och äta middag med min kära vän Totte, vet inte om jag orkar gå till parken sen eftersom att jag börjar jobba tidigt dagen efter, vi får se. I så fall får det bara bli ett litet tag.

Nu ska jag inte sitta och skriva mer skit här, kanske hörs vi senare, det tror jag. Küss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0