balen



Igår hade vi bal. Jag och min vän Matilda lyckades få två spray-tider efter varandra. Vi hann inte göra så mycket mer, men vi har bestämt att vi ska träffas snart igen, bara för att vi gillar varandra! Precis innan jag skulle bli brun så sms:ade Emma och skrev att limon var inställd, WHAT!? De skyllde på att de inte hade någon chaufför, han hade blivit skadad eller något och deras andra var tydligen bortrest.. Vi funderar på att stämma dom. för sådär får de fan inte göra, vi fick stora problem med hur vi skulle ta oss ut, men Emmas mamma lyckades i alla fall låna en jaguar som vi åkte i två omgångar med.

Martina fixade både hår och smink på mig och Frida. Jag såg väl ut ungefär som vanligt med knut, men det är min stil så kände att det var ett säkert kort. Frida fick löshår och lockar, megafint! Tack så jätte mycket Martina för att du tog dig tid och fixade oss! Jag lyckades även hitta två bilder på oss på hennes blogg, så jag snodde dom!

Balen var kul förutom att det var ett antal killar som drog på efterfest redan innan vi börjat dansa, skittråkigt. Festa kande väl göra någon annan gång då det inte är meningen att alla ska vara samlade. Sedan blev det lite knas med hämtning, mamma åkte till Almunge och jag bussen till Knutby och oj vad fel allt blev. Men Måns och Robin var i alla fall hur snälla som helst och väntade på mig!

Det kommer mycket fler bilder när jag kommer hem. BYE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0