do you hear me?


Idag har jag och några vänner varit statister på en filminspelning. Orion heter filmen och det är en hjälpassistent i Almunge skola som skrivit Manuset och som ska producera den. Johan Häll heter han. Det ska bli en drama/kärleks-långfilm som kommer att komma ut på bio till hösten 2010. Vi var som sagt statister och det var inte ett speciellt glamoröst jobb. Vi fick sitta och vänta från kl.9.00-14.30. Så nu får vi verkligen hoppas på att vi kommer med i något litet hörn i alla fall.

Kändisar som bl.a Blondinbella, Freddy Åsblom, Filip Berg, Fortesa Hoti och Cilla Thorell kommer att medverka och vi fick träffa tre av dem idag (de som är på bilderna högst upp). Freddy Åsblom (som spelar Wille i livet enligt Rosa) hade tyvärr blivit fulare och såg nästan mindre ut nu än vad han gör i Rosa the movie. Filip Berg därimot var en riktig liten pudding och det är han som kommer att ha själva huvudrollen i filmen. Fortesa Hoti är väl mest känd som Roxanna i andra avenyn. Fint hår hade hon i alla fall.

Vi får se om vi orkar ta oss mer tid att åka dit, det finns nämligen flera olika tider då de behöver statister, bl.a idag men jag känner att jag inte orkar slösa bort ännu en dag på det.

Imorgon ska jag först upp och rida och sedan ska jag nog åka till Johan så vi kan repa lite grann. På kvällen kanske jag åker till Borgis, det får vår kära vädergubbe avgöra!

Nu måste jag sova, goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0