down with the sickness


Hey guys. Mamma tyckte att jag skulle vara hemma idag. Jag svimmade nämligen igår. Eller ärligt talat vet jag inte hur det gick till. Jag vaknade i alla fall på golvet och hade loggat ut från msn och allting utan att jag kommer ihåg det. Jag hade ingen koll på klockan heller så vet inte hur lång tid jag var borta. Kanske var det värmen, men jag har svimmat förut också så det är kanske inget ovanligt.

Ikväll ska jag i alla fall skriva det där moppeprovet. Det ska bli så himla skönt att få förarbeviset, antingen får jag det på fredag eller måndag och då är det bara att börja köra direkt.

På lördag kommer Nikki hit, det ska bli trevligt att träffas igen. Vi drar antagligen till Knutbyparken på kvällen och hoppas på roligt folk där.

Har jag förresten nämnt att jag och Johan (bilden över) ska spela in en demo i sommar? Johan känner någon random snubbe med värsta studion där de tydligen spelar in rösterna till rasten och alla de där serierna på disney channel. Det kommer nog bli grymt! Vad händer mer i sommar då?
-Jag ska jobba cirkus 3 veckor
-Cykla och tälta på Gotland med brudarna
-Gröna Lund med brudarna
-SM och new forest-SM
-Dalarna(?)
Antar att det blir en del bad och party också, jag tror faktiskt inte att jag har något annat inplannerat, men det får jag ta och fixa.

Nu ska jag gå ut, vi hörs nog ikväll om jag inte svimmar igen, haha! Good bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0