Hands are tied

Idag åkte jag inte till skolan eftersom att jag var i väldigt stort behov av att köpa balskor. Jag åkte samma buss som min vän Totte in till stan, han pallrade sig upp tidigt bara för min skull, snällt av honom va? Vi gick runt lite och jag provade lite olika skor och han käkade fyra cheeseburgare till frukost och jag en paj, som i princip blev min lunch.

Tydligen skulle karln gå och träffa sin tjej Linneá strax innan 11 så jag följde med Nikki och Elin till Jälla där Nikkis vän Miccis sprang ut, först var hon! Där träffade jag alla möjliga roliga människor, Therese, Rebecka, Sandra och hela Carlssonfamiljen eftersom att Fredrik tog studenten. Vi var där ett tag och sade grattis sen åkte vi iväg och stod och väntade på dem lite längre fram men de tog så lång tid så vi åkte in till stan till slut och det tog en jäkla tid att parkera. När vi äntligen lyckats hitta parkering så ringde Miccis och sa att hon ville att vi skulle följa med på flaket så självklart gjorde vi det! Fy fan vad kul det var, även om jag bara fick in den där frihetskänslan halvt. Jag går ju trots allt ut nian. Vi åkte med där ett tag och dansade och sjöng som idioter, oj så töntig man kände sig utan studentmössa, men skit samma!

När vi åkt färdigt så hade vi inte så lång tid på oss innan min buss gick men jag hann åtminstone köpa de där förbaskade skorna och lite andra småprylar till balen. Efter det tog jag bussen direkt till thun's och jobbade till kl.20. Jag har inte gjort något alls sen jag kom hem men jag borde nog åtminstone ta och plocka upp alla tusen klädesplagg från mitt golv. Ja, det måste jag göra nu på direkten.

Imorgon kommer Nikki, wiiie, min baby! Vi kommer nog vara hos mig ett tag och fixa oss lite lätt innan vi drar iväg till familjen Carlssons lya med massa vänner för lite käk och fotbollstittande. Dennis (min låstasfar har fått äran att se matchen live på Råsunda). När vi känner oss färdiga där hemma så åker vi nog vidare till parken för lite dansbandsdans, typ bugg och sånnt om jag nu ens har råd att gå in, jag är pank. Aja, annars får jag väl stå utanför och dansa då som en liten mupp. Haha. Men nu blev det väldigt långt här, ni får mer uppdatering på förmiddagen imorgon! Good bye!


Bilden är tagen av mig med min mobilkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0