morden i midsomer


Såhär såg jag inte ut igår, laddade bara upp någon bild eftersom att jag hatar inlägg utan bilder. Snygg feja va?
Gårdagen var trevlig på alla sätt och vis. Bl.a så..
... åt vi god mat
... dansade vi kring midsommarstången
... lekte vi lekar
... spelade vi fotboll på ridbanan
... dansade vi i vår lada

Idag kommer Nikki hit, jag vet dock inte vilken tid. Vi ska till parken ikväll, antar jag. Jag vet inte om det är många som ska dit? Mina vänner (jullan, emma, emma, frida) ska i alla fall tydligen till grönan på sommarkrysset, så de kommer ju inte komma dit.

Nu ska jag klä på mig och gå ut och se om någon vill hitta på något skoj. Vi hörs senare, good bye!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0