Prom hairstyles

På måndag har vi skolbal. Det ska bli så himla roligt. Jag och mina vänner är taggade till tusen. Vi ska åka vit limo dit och grejer. Räkna med tusentals bilder efteråt, vi kommer vara så snygga. Jag och Frida ska även försöka att sprayduscha oss innan så vi är bruna och fräscha. Håret tycker jag är det allra svåraste. Jag sitter just nu och kikar runt på internet efter fina uppsättningar och det finns mycket fint, tyvärr är inte mitt hår riktigt lika fint som det var förut så det går kanske inte att göra något asballt, men vi får se!

Här är några jag skulle kunna tänka mig, de längre ner är ju rätt lika varandra, men jag vill ha något enkelt tror jag även om jag tycker att det högst upp är skitballt och tror att det skulle passa rätt bra till min klänning.


Filippa Lund

okänd

Evelina Boivié

Martina Eriksson

Exakt såhär ser våran limo ut, rätt frän va?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå NICE limo? :O haah ge mig ;)

2009-06-04 @ 21:02:40
Postat av: frida

Evelinas frisyr <3

Mkt fräsch limo! Ge mig :O ;)

2009-06-04 @ 21:03:29
URL: http://fridaforyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart bokade ni limousine och vad kostade den?

2009-06-05 @ 20:17:32
Postat av: Alexandra

Vi bokade på limouppsala.se

Vi ringde bara dit och pratade, den kostar 2000:-/timme men vi är 8 st så vi kommer splitta på det och det blir 250 kronor var!

2009-06-05 @ 23:25:03
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Filip Thermaenius

Ser ju ut som den vi åkte! Det är så jävla värt dom där pengarna! Man känner sig som en kung;) Vartifrån åker ni?

2009-06-07 @ 13:04:37
URL: http://fsomifilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0