WE LOVE GERMANY!

Helgen har varit oslagbar. Fy fan vad kul jag har haft, har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv. Både dagarna och nätterna har varit fullspäckade. Tyvärr gick det inte riktigt lika bra på tävlingen men jag kom någonstans i mitten och är nöjd att bara tagit mig till SM, det är stort!

Peerons ägare Jessica och Bella kom redan på torsdagen och sov med oss till lördagen då de blev tvungna att åka hem eftersom att jag inte tog mig till finalen. Herregud vilka sköna smålänningar, jag saknar alltid deras dialekt så fort de åker, jag ser fram emot nf-sm!

Redan första kvällen träffade vi dem, tyskarna. De kom ut med en svensk ordbok "SCHWEDEN". De frågade lite knackigt, vad heter du o.s.v. Vi skulle tävla dagen efter så vi kunde inte vara med de så länge. Dagen efter var det ryttarfest på kvällen och Walter Kurtsson som han tydligen hette var där och underhöll, vi åt mumsig italiensk buffé och njöt av varandras sällskap. På kvällen när vi gick ut så kom de igen, tyskarna. Woho, vi stod där ute och jag sprang mitt dressyrprogram och dansade lite. Jag, Josefin, Bella och Frida var det som var med. Tyskarna var väl runt 10 kanske, minns inte exakt. Vi gick hem efter ett tag, väldigt uppspelta över att ha träffat dom. De var tydligen där på någon utbytesgrej, de spelade fotboll och några andra sprang. De flesta var 91:or och en eller två var 92:or.

Den sista dagen var våran familj och några andra familjer och åt på restaurangen på campingen, det var mycket trevligt. Efter ett tag gick vi för att fixa oss iordning lite eftersom att vi förväntade oss ett stort disco i hallen som dagen innan ryttarfesten varit i. När vi kommer dit, snygga som satan så är det bara människor på minst 50 bast där. Haha, Josefin var dörrvakt ett tag men sen drog vi. Vilka kommer då då tror ni? TYSKARNA, woho! Vår kväll var räddad. Det kom tre tjejer till från tävlingen, det var vi loosers som inte gick till finalen som kunde hitta på något knasigt. Vi hängde med till deras stuga och hade det sjukt jäkla trevligt, usch vad trevligt det var! Vi dansade (shit, vad bra alla dansade och sjöng, helt sjukt) och tog kort på varandra och snackade o.s.v. Vet ni vad det värsta är? Jag vet inte vad en enda heter, eller några kan jag förnamnet på men vad hjälper det? Inga nummer, ingen msn.. Fy så tråkigt det var att säga adjö till de klockan halv 2 på natten.

Dagen efter sprang jag upp till Fridas stuga och där stod hon och Josefin, tydligen hade tyskarna precis åkt och de hade hunnit säga hejdå till dom. Fuck, jag hann inte. Vi tänkte springa efter bussen först men insåg att det var rätt kört! Hoppas för guds skull att vi träffar dom igen, eller att vi åtminstone kan få tag i dom på något sätt. Vi har faktiskt stora planer på att åka till Tyskland i sommar, det skulle inte vara helt fel alltså!

Här har ni lite bilder och filmer:


Jag och Bella gick som två lodisar i Eskilstunas shoppingcenter.

Vi var bl.a inne på BR leksaker och spelade Nalle Puh-spel.

Provade checka glajjor!

Bella på ryttarfesten

Tröttis









YEEEEEEEAH I LIKE IT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0