4 in the morning

I natt fick vi en liten bebis i stallet. Runt 23 kom den. Han är hur söt som helst, jätteliten! Fux och det blir minst en vit strumpa på bakbenet ialla fall, det är svårt att se om det kommer bli på de andra benen med, men det vore ju lite häftigt med fyra vita!

Var uppe rätt sent igår så jag tog en sovmorgon imorse och missade idrotten. Jag hann in till spanskan där vi bara hade betygssnack en och en, efter det så hade vi engelska där vi håller på och kollar på film, lektionen efter var inställd så då fick vi håla i cirkus 1,5 h. och sedan hade vi lunch och efter det en idrottsteori på 15 min. Sen var jag tvungen att ta tidiga bussen eftersom att jag skulle åka och träna. Känns som att dagarna i skolan är rätt så onödiga nu? Vi kan ju lika gärna få sluta, men nej de ska envisas med att hålla kvar oss till nästa fredag.

Jag skulle egentligen tränat för Fredrik Böhling men då ringde de först och sa att de var flyttat en timme, tur att vi inte hade hunnit åka. Sen när vi nästan precis hade kommit fram till Rånäs så ringer det igen och då är det tydligen helt inställt eftersom att han krockat och varit hos polisen och sen suttit i kö. SKIT! No träning inför SM som är nästa vecka. Men vi åkte såklart dit ändå och tränade, det gick helt okej.

Imorgon ska jag egentligen gå i skolan men jag funderar på att inte komma, som alla andra eftersom att alla tar studenten imorgon. Jag vill för det första inte vara helt ensam i skolan och för det andra behöver jag hitta balskor och Nikki kommer till Uppsala imorgon på hennes kompis student så då kan vi gå på stan efter det. Jag ska nog nämligen ta Emmas fredag imorgon så då kan jag inte åka dit med mamma och köpa skor och på lördag jobbar jag tydligen inte för då är det nationaldagen=min morfars födelsedag.

Nu måste jag ta en dusch och prata med mammi om imorgon, kiss!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Guud vilken snygging på bilden.

Jag blev helt mållös och tårögd!

2009-06-04 @ 23:00:18
URL: http://nikkilitos.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: Ja verkligen, såklart du blev!

2009-06-04 @ 23:01:36
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0