Som jag hade dig förut


Bild från förra veckan, har jag någonsin visat en fin bild på mig här på bloggen?

Nu ska jag börja med att berätta kortfattat om tävlingen. I söndags var jag och tävlade med Fire i Strängnäs. Hela tävlingsplatsen var som en enda stor gryta men som tur var så var själva tävlingen innomhus. Både jag och hästen höll på att få solsting så vi fick svalka oss med en och samma jättefräscha handduk hela tiden.

I första klassen (som var en LA:1 för er som är lite mer insatta) hade jag inte världens bästa känsla, ingen wow-ritt direkt och Fire var rätt seg. Men jag lyckades få bra ändå, 74,95% och vinst. I andra klassen, en LA:P1 tror jag att jag gjorde min livs ritt, allt var klockrent, jag grät nästan i sista uppridningen för att det känts så bra. Domaren höll tydligen med och jag gick upp i ledningen med 77%!!!!!!!!!!!!!!!! Det var helt sjukt, mycket tårar och glädje. Jag vet faktiskt inte någon som fått så höga procent i i just den klassen förut och jag vann ganska överlägset.

Igår och idag har jag jobbat och imorgon ska jag göra samma sak, ingen solning för min del alltså och på torsdag då jag är ledig ska det tydligen bli lite sämre, eller i alla fall lite mer molnigt.

Ikväll ska jag bara rida, tror jag, kommer inte kunna göra så mycket mer eftersom att jag börjar redan kl.8 imorgon, men slutar som tur är redan kl.14 så det är skönt.






Kommentarer
Postat av: Anonym

är det slut mellan dig och oskar?

2009-06-30 @ 23:19:45
Postat av: Alexandra

Svar Anonym: Ja, Oskar och jag har gjort slut, men vi är kompisar!

2009-07-01 @ 14:40:35
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh vad synd:/

aa men de är ju iallafall bra :)

2009-07-03 @ 18:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0