Across the water


(lite bilder på mig, robin och måns, synd att min mobilkamera suger)

Oj, jag har missat att jag haft besöksrekord. 85 stycken kikade på min blogg den 9 juni. Det är ganska mycket tycker jag, eller inte om man jämför med Blondinbella men det känner jag inget behov av att göra.

Nu ska jag hoppa in i duschen, jag har precis dammsugit mammas bil och efter duschen ska jag ta mig hem till Johan så vi kan sjunga och spela lite, det är så himla härligt! Borgis ikväll? Hm, vet inte faktiskt, det beror på om mina vänner vill följa med dit.

Nu ska jag sätta lite fart, ciao!







Kommentarer
Postat av: Evelina

sv; Jag fotar med en Nikon D60 :)

2009-06-16 @ 13:47:22
URL: http://evelinnas.blogg.se/
Postat av: Anonym

du borde skriva mer om dina outfits och kläder m.m (:

2009-06-16 @ 14:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0