20.00 på kanal 5

God dag!
Vet ni hur många läsare jag hade igår då? 68 stycken, rekord!

Idag när jag vaknade såg jag att solen tittade in genom mitt fönster, då fick jag massa härliga sommarkänslor som inte går att beskriva. Jag åt frukost och efter det hann jag inte göra så mycket innan det var dags för våfflor med grädde, glass och sylt. Mums. Har pysslat lite i min garderob och kört lite moppe, jag gjorde värsta vurpan.... igen. Jag ska väl kanske helt enkelt inte köra moppe, i knät och precis under magen har jag ont nu men det går över, jag är sten hård.

Funderar på att springa en runda snart om mitt knä vill ge med sig, börjar inse att jag måste komma i form inför alla fystester osv som kommer göras inför celsius.

Nu ska jag vika lite mer kläder, vi hörs senare. Förresten missa inte wipeout på kanal 5 klockan 20.00, det är otroligt underhållande! Vet dock inte varför det är så kul att se folk göra illa sig men jag verkar i alla fall inte vara den enda som tycker att det är kul. Så här kan det bl.a se ut!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du för bh-storlek?

2009-03-23 @ 01:10:39
Postat av: Alexandra

Sv: Haha, varför undrar du de?

2009-03-23 @ 14:16:03
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej men dina bröst är perfekt strlk, vad har du?

2009-03-23 @ 15:35:19
Postat av: Alexandra

Sv: Jag svarar om du skriver vem du är! :D

2009-03-23 @ 15:42:45
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

du känner mig, eller du har känt mig..

2009-03-25 @ 17:32:18
Postat av: Alexandra

okej, går du i almunge ? :P

2009-03-25 @ 20:41:51
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha nejnej,asså jag är tjej, tycker bara du har fin form och lagom strlk på dina bröst så jag undrade vad du hade för storlek, verkligen inget påhopp:/

2009-03-25 @ 21:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0