bajskorv

Wow jag är helt stolt, 55 besökare hade jag igår, det måste vara rekord! Inte mycket alls om man jämför med storbloggarna som har närmare 66 000 varje dag. Men för mig känns det mycket och jag blir genast väldigt nyfiken på vilka som läser men det är ingen idé att jag frågar för det är aldrig någon som svarar på det ändå.

Idag klippte jag mig, jag är jätte missnöjd, passar i överhuvudtaget inte alls i det här, sitter här och gråter. Det är ju som tjejen på bilderna har förutom slingorna för tydligen var mitt hår fullt med koppar eller ngt så då hade det bara blivit svinto längst ner. Vi får verkligen hoppas på att det växer ut fort, blir nog tvungen till att gå runt med knut tills det har gjort det. Jag har nu insett att det är långt hår jag ska ha, ganska jämnlångt överallt så jag kan göra precis vad jag vill, sätta upp i en stor knut ta bort håret längs fram i mittbena osv osv. Alexandra som frisören hette var duktig såklart och gjorde som jag sa men jag passar helt enkelt inte i det, tyckte det blev ännu tunnare än innan och så.

Tänker inte ens bjuda på någon bild, ni lär inte få se det längre fram heller förrän det har växt ut helt igen. BYE!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad tråkigt att du inte blev nöjd:( håret blir ju tunnare eftersom det är uppklippt och då blir det ju mindre hår, däremot så går det att få mer volym i det med produkter när det är uppklippt men självklart är det mindre hår. Jag är jätteledsen att du inte blev nöjd och jag tyckte iaf du var jättesöt i håret. Tror ditt hår kommer växa snabbt nu så kan vi lägga i massa slingor:)

2009-03-04 @ 07:43:35
Postat av: joss

jag tyckte iaf seriöst att det var jätte fint på dig :) <3

2009-03-05 @ 12:56:12
URL: http://enjosefins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0