hey there delilah

God eftermiddag!

Jag sitter nu hemma hos Oskar, han placerade mig här framför datorn eftersom att han var tvungen att dammsuga sitt rum.

Skolan har varit ganska lugn, jag och Frida har fortsätt med Förintelsen, vi är fortfarande inte klara på långa vägar vilket börjar leda till en lätt panikkänsla eftersom att vi ska redovisa redan på tisdag+att vi ska redovisa på måndag om en konstnär, ett arbete som vi haft på bilden.

Jag och Oskar har köpt chips som vi ska käka senare, jag har tagit med mig filmen "yes man" på usb, så den får nog stå för kvällens underhållning, om inte Let's dance håller måttet.

Nu är han tydligen klar. Bye suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0