if it makes you happy

Idag är det tisdag. Vi hade först idrott, sedan matte och efter det slutade vi i princip, klockan var då halv 11. Vi har så sjukt slappt i skolan hela tiden nu för tiden, jag fattar inte? Har alla nior det eller? Vi hade svenska efter det, men ingen lärare=noll arbete. Mentorn var inställd, men vi var mest tvungna att stanna kvar i skolan pga lunchen som var hamburgare m. bröd och klyftpotatis, gott faktiskt. Efter det åkte i alla fall jag, Emma, Frida och Jullan till Knutby. Jag och Jullan gick och solade, i samma solarium, igen. Det funkar finfint, haha, vi är så roliga och lika! När vi var klara gick vi till Frida och Emma H som hade bakat lite, men jag var tvungen att gå nästan igen för att hinna med bussen, men Frida skickade i alla fall med mig en ballerina eftersom deras chokladkaka inte hade svalnat.

Har bara tränat och försökt jobba lite med HK:n nu på kvällen. Det går inte så bra men jag kämpar på ändå. Imorgon kanske jag ska till stan, men vet inte med vem. Tjejerna har träning ganska tidigt och Oskar kunde inte, har frågat Josse (Liljeqvist), men hennes mobil var tydligen paj så jag försöker kommunicera med henne via facebook, vilket inte verkar gå så bra det heller. Annars får jag nog försöka hinna in en snabbis på Thun's imorgon och så får mammi hämta upp mig där sedan.

Nu måste jag duscha så svettig som jag är. BYEBYE!

Den här låten gillar jag, den är med i filmen "crossroads" med Britney Spears, i den scenen när de sitter i bilen och allt är så härligt. Britney är förresten sjukt snygg där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0