SOS

Nu har jag varit hemma i si sådär en timme, snart ska jag pallra mig ut till stallet, ta in min häst och sedan mocka lite och så, efter maten ska jag åka och träna. På söndag ska jag tävla, i Enköping, skönt. Det blir nog min närmaste tävling i år.

Skolan var helt okej, dock ett otroligt svårt spanskaprov, som vanligt tog hon med grejer vi aldrig tidigare sett, så ingen kunde? Hon borde ju fatta att det är lite för svårt för oss då.

Imorgon är det fredag, OH YES! Oskar åker antagligen med mig hem direkt efter skolan, längtar som bara den! Det känns som att det är det enda jag går runt och pratar om. Haha, lika kär som vanligt, kanske mer. Har ni varit kära någon gång? Ni kanske vet hur det känns?

Nej nu måste jag gå innan mamma blir arg på mig. Det blir antagligen ett och annat inlägg ikväll också.

Måste bara säga en sak till armband, armband och åter armband, tyvärr äger jag inte så många själv men kolla bara på min vän Ellen (Emma ljunglöf)'s snygga. Ett av dom har hon gjort själv och det andra bara piffat till lite, kan ni gissa vilka? BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0