spyaspyaspya

Dålig uppdatering, men jag har verkligen inte hunnit. Sov hos oskar tor-fre och han sov hos mig igår till idag. Mådde inte helt okej igår, illamående och ont i magen. Somnade runt halv 10 både två, haha! Vi vaknade dock tidigt och hörde hur min mamma inte heller mådde sådär jätte bra, blä! Egentligen skulle vi åka till mormor idag men så blev det ju såklart inte. Oskar åkte hem runt 11, usch så tråkigt och sorgligt det är när man varit med varandra i så många dagar.

Om tre veckor är det i alla fall påsklov. Vet ni vad jag kanske ska göra då då? Följa med Oskar upp till Ljungdalen (Fjällen) och åka skidor, haha. Jag och skidor(?) Jag har faktiskt åkt en gång i mitt liv, tror jag var 4 eller 5 fasthållen i en sådan där sele, ni vet?

Nu måste jag ut och rida innan jag också börjar spy, ursäkta känsliga läsare. Vi hörs senare, BYE!

(glömde posta det)


Kommentarer
Postat av: hanna

Jag vill oxå åka skidor :P

2009-03-15 @ 18:44:10
Postat av: Elin

Lyx, vill också åka skidor!

Men krya på dig :) Det där lät inte så kul "/ <3

2009-03-18 @ 13:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0