tuesday

God kväll!
Lugn och trevlig dag idag, jag fattar inte hur det kan vara så slappt i skolan hela tiden? Lisbeths pass är de som är hårdast men man hade ju ändå tänkt sig mer i nian. So:n var inställd, som vanligt nuförtiden så vi spelade lite biljard.

Efter skolan åkte jag, Emma och Jullan hem till Frida, synd att Ellen hade samma hundproblem som mig, hon var därför tvungen att åka hem till sig. Men när vi kom till Knutby så solade alla utom Frida först, så nu är vi bruna och fräscha! Efter det gick vi hem till Frida som hade beställt pizza som hennes morfar kom med efter ett tag, gud så gott det var. Vi skippade lunchen och allt för att vi skulle vara extra hungriga och det var vi ju verkligen! Vi kollade lite på tv, lite facebook, lite jonson och pipen på youtube och snackade. Det var trevligt! Runt halv 7 var de tvungna att åka på innebandyträning så jag följde med till Almunge och kollade lite och sen hämtade mamma mig där kl 8.

Nu ska jag ta och läsa igenom biologi-läxan vi har till imorgon, blä så tråkigt det är!

(bilden är inte från idag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0