what a feeling

Halv 5 är klockan, idag mår jag bättre än vad jag gjorde igår. Då var jag helt slut i både huvudet och kroppen. Skola idag bara, de andra tjejerna åkte hem till Emma men min hund var jag som vanligt tvungen att släppa ut, som alltid på tisdagar så jag kunde inte hänka men imorgon ska vi i alla fall hem till Frida allihopa, det blir nog trevligt!

Åh, kan inte den här snön och vintern försvinna snart? När man precis fått upp hoppet om lite vår så kommer det tillbaka igen.

Jag hade faktiskt inte så mycket mer att skriva, vi kanske hörs senare om jag hittar något vettigt då att prata om. BYE!

Snygg outfit förresten på någon jag inte har en aning om vem det är. Tog den härifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0