what shall we do?

Helgen har spenderats med min söta skinhead som tyvärr är sötare med hår, men jag börjar vänja mig, det växer ju ut någon gång i alla fall! Imorgon blir det Oskar-outfit igen! Ska nog börja ha det på måndagar, vad tror ni om det? Kanske hinner med att fota mina egna kläder också, vi får se, vi får se. Jag skulle behöva dra en snabbrunda till Thun's också och köpa lite mössor och vantar och grejer inför Fjällen. Idag när jag fick prova pjäxor där började jag fundera på vad jag gett mig in på, bryter antagligen ett eller flera ben men det kommer säkert bli kul för det!

Hade ni earth hour igår? eller "ört awer" som Oskar säger. Vi tog fel på tid och släckte ner lite halvt klockan 21.30 i stället för 20.30, haha men vaddå bryta mitt i robinson, det verkade ju lite dumt!?

Nu ska jag ta en redig dusch och lägga fram kläder inför morgondagen, det är så himla skönt att göra det kvällen innan tycker jag, då kan man sova 10 minuter längre.

Men vi hörs imorgon, BYE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0