Wipeout

Skola idag, jag var hemma igår, jag kom ju hem så sent dagen innan så mamma lät mig vara det. Väldigt lugn dag, jag och Frida var tvungna att stanna kvar 2 timmar längre, vi slutade egentligen 13 men så är det när man glömmer bort att man måste jobba på lektionerna.

Klockan 18.30 ska vi på klassresamöte i skolan. Vi har ingen aning om var vi ska, helst vill vi åka på någon nice kryssning eller till Tyskland (Tropical Island) men det lär vi antagligen inte ha råd med.

Jag sitter och kollar på klipp från Wipeout som började i söndags på femman, jag missade tyvärr det men det verkar grymt kul. Kika på klippet vettja! BYE.



Kommentarer
Postat av: Anonym

masch masch, Jag älskar detta program. Knarkade det när jag var i USA och så kommer man hem och det börjar här! Hallelujah!

2009-03-12 @ 21:17:59
Postat av: Hanna

masch masch, Jag älskar detta program. Knarkade det när jag var i USA och så kommer man hem och det börjar här! Hallelujah!

2009-03-12 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0