candy club

God morgon allesammans!
Jag gick nästan precis upp, idag har jag sovmorgon. Engelskaprov har jag men annars tror jag att det blir rätt lugnt. Efter skolan åker jag, Emma, Emma och Jullan direkt in till stan, Frida ska åka med sin mamma och köpa fotbollsskor. Sedan är planen att vi ska köpa med oss mat från stan och gå till Emma L's lägenhet och käka och fixa oss där, mysigt värre!

Kl 20.00 börjar festen och jag antar att vi kommer vara där redan då eftersom att jag är tvungen att ta 23-bussen hem, ensam eftersom att jag har moppekurs kl.9 i Gottsunda dagen efter. Jag tror att det kommer bli mycket bilder idag så bäst ni håller utkik under helgen efter det.

Nu måste jag packa ner allt jag behöver, jag tror att jag ska ta min svarta volangklänning och mina jättehöga, bruna skor. Jag kommer ta med mig ett par andra sköna skor också eftersom att det säkert inte blir så skönt efter ett tag när man dansar häcken av sig! Hej då.



Den här klänningen och dessa skor, jag är verkligen skitful på bilden  så kolla inte så noga på mig, fokusera på klänningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0