"för vi har tagit studenten"

Hej alla fans! Idag var det faktiskt en ovanligt trevlig dag på jobbet. Tydligen skulle de sätta ut någon annons i UNT om att de har masa studentkläder på Thun's, så vilka fick då inte ställa upp som modeller? Vi unga, fräscha såklart! Riktigt roligt faktiskt, trots klackar och klänningar i världens sämsta väder. Lyckades få Christofer (Bobbys och Stilrobins flamma) att skicka några smakprov, så här har ni! Stackars Christofer, så mycket som jag och Johanna trackat på honom idag angående det. För er som inte fattar något nu så var det så att han partade med Bobby (ni vet bögkändisfrisören i Sthlm) och hamnade på hans blogg med titeln: "uppsalas snyggaste").

Oskar följde med mig hem efter och vi har bara snackat, myst och käkat mat. Jag älskar honom jätte mycket verkligen!

Imorgon ska jag först hinna träna på morgonen med Peeron och efter det drar vi iväg på tävling med Fire, finalen i div.1. GO BJÖRKLINGE!



Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

Äntligen hittade jag in på din blogg. Måste ge dig en eloge, sidan är ju riktigt fin. För att inte tala om de fina bilderna ni tog idag... Speciellt den 4:e bilden... Kram på dig!!

2009-05-10 @ 00:19:20
Postat av: Alexandra

Sv Maria Larsson: Haha, härligt Maria! Du försöker alltså göra som jag och Johanna sade ;) Tack så mycket! Ja, den fjärde är bäst.. kram!

2009-05-10 @ 21:02:54
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0