i'm in love with a fairytale


väldigt gammal bild på mig och Frida, mest bara för att jag hatar inlägg utan bilder.

Hola amigos! Jag är ledig idag eftersom att vi hade en öppet hus kväll för ett tag sedan. Tyvärr kommer hela min dag bestå av plugg ändå, jag har två uppsatser att skriva, ett islamprov att göra, ett spanskaprov och ett engelskaprov. Önska mig lycka till, verkligen.

På fredag är det ett party i Uppsala som heter Candy. Jag har fått äran(?) att sälja biljetter dit, de kostar 120:- om du köper av mig och 150:- om du köper de där, på plats. Det kommer bli runt 2000 människor, hoppas att det blir grymt!

Nu tror jag att jag ska ta med mig lite läxor ut och passa på att sola lite i det fina vädret. Vi hörs ikväll, BYE!

Kommentarer
Postat av: evelina

svar: Ja det var superhärligt! :D Särskilt eftersom att det var så fint väder, men nu har jag vääärldens bondbränna haha!

2009-05-25 @ 20:01:50
URL: http://evelinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0