Take only what you need from it

Skola idag, kexchoklad. Vilket tjusigt rim jag fick till där, jag tänkte på dig Frida (NOAKSSON) när jag skrev det! Helt okej dag, vi har försökt bestämma så mycket som möjligt hur vårat avslutningsfoto ska se ut. Jag tänker inte avslöja något, utan jag ska helt enkelt försöka be någon ta kort på oss så jag kan lägga ut det på bloggen direkt.

På kvällen har jag varit ute och sprungit, måste ju ladda upp nu inför de olika fystesten vi ska ha på celsius den 19:e. Det ska bli jättekul verkligen att möta alla fotbollskillar i beep-test. Det ser jag fram emot, haha!

Imorgon går vi kort dag men vi ska hinna med att skriva både ett NP i biologi och ett vanligt svenskaprov och jag ska försöka övertala mamma att jag ska få sova hos Oskar eftersom att vi inte kommer träffas på flera veckor sen.

Nu måste jag plugga på svenskan, har knappt gjort det, som vanligt. Nu måste jag försöka skärpa mig de sista veckorna. GOOD BYE MY LOVERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0