today is not such a lovely day

Usch, dagen har inte varit på topp men jag har blivit stark nu så jag deppar inte ihop pga det. Ingen liten jävla människa ska få trycka ner mig, jag förtjänar bättre än så.

Ikväll ska jag i alla fall hitta på något med tjejerna, det ska bli skönt att tänka på något annat ett litet tag. Imorgon jobbar jag och på söndag har jag tävling.

Nästa helg ska vi förresten på klassresa. Det ska bli jätte roligt, vi får hoppas på att det blir bra väder på Gotland under den helgen. Vi åker på fredag morgon och kommer hem på söndagen.




Kommentarer
Postat av: Emma

kan du inte lägga in nån film eller så på när du tävlar eller rider? :)

2009-05-09 @ 13:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0