dance with somebody

Idag gick vi till klockan 1. Jag tog sovmorgon, eftersom att min gympalärare har sagt att det är lugnt eftersom att vi som har mvg (ojoj, vad jag skryter nu) redan har gjort allt som behövs. Jag kom dit lagom i tid till biologi NP. Det var lite halvsvårt, egentligen kunde man nog de mesta, eller i alla fall lärt sig någon gång men så bra minne har jag tyvärr inte. Svenskaprov skrev vi också, det gick rätt bra. Det var inte speciellt svårt, utan det var de frågorna som man fått och pluggat på.
Efter skolan åkte jag och Emma H hem till Frida. Vi bakade en misslyckad kladdkaka, utan både ägg och kakao. Men vi lyckades klämma i oss hela ändå på något konstigt sätt. Sen kollade vi på lite av Hitta Nemo, som inte alls var lika kul längre, vi stängde av rätt fort och satte på Linas kvällsbok som jag fortfarande inte sett. Jag hann inte se klart hela men den verkade rätt hemsk tycker jag, man blir sjukt äcklad av den där Daniel, usch tänk att ha en sådan kille!

På kvällen har jag ridit, det gick inte alls speciellt bra och jag känner mig på lite halvdåligt humör nu bara för det.

Imorgon ska jag och mamma till Thun's en snabbis och hämta mitt sommar-schema som jag glömde där och kanske köpa lite viktiga prylar inför klassresan. Tydligen ska vi vara i Märsta redan klockan 7.15 på fredagen, bara för att vi ska vara säkra på att inte missa båten i Nynäshamn.

Idag var jag somrigt klädd, gick för första gången barbent, dock hade jag nylonstrumpbyxor men. Ni kan ju få en liten sneek peek om ni vill.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0