what a beautiful day

Vilken sanslöst härlig dag det har varit idag. Först råkade jag ta lite sovmorgon, otroligt skönt men vaknade 10 minuter innan min buss går så det blev väldigt stressigt. Missade som tur var bara HK:n där de tydligen hade bakat sockerkaka. Sedan hade vi en 20 minuter lång mattelektion där vi inte gjort speciellt mycket heller. Efter det hade vi håla och jag och tjejerna drog till august värdshus och käkade lunch, jag och jullan tog hamburgertallrik med cola (alltid onyttigast), Emma och Frida delade på en pizza och Ellen, den nyttigaste av oss tog en grekisk sallad. Vi hade en trevlig stund innan vi blev tvungna att åka tillbaka till engelskan. Lika lugnt där och på svenskan, vi slutade klockan 14. Jag och Frida missade bussen så jag, hon, Rebecka och Robin gick till ica och Robin bjussade mig och Frida på glass. När vi var tillbaka och skulle ta näsat buss så kom Robin på att han var törstig och Petter hade hunnit komma tillbaka med sin moppe så vi gick åter igen till ica för att köpa läsk (tjockätardag tror jag minsann). Den tredje bussen hann vi i alla fall med.

Väl hemma åkte jag moppe i någon timme, nu har jag inte vurpat en enda gång, jag är så stolt över mig själv. På kvällen var jag ute och sprang 3 km med Peeron, kände att jag var tvungen att springa bort allt fett jag ätit idag.

Nu ska jag snart packa gympakläder. Hoppas ni har haft en bra dag!

Lite gamla bilder (inte såå gamla men)
ps. den andra bilden, jag och Emma pussas jätte mycket på riktigt, med mycket tunga! haha! ds.





(oops, Frida kommer döda mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0