young dad

























Idag är det torsdag, det innebär alltså att det är fredag imorgon=yes! Lika lugn skoldag som vanligt, mamma råkade köra förbi precis när jag gått av bussen i Knutby så jag kunde åka med henne hem. Har städat lite hysterisk i köket sedan jag kom hem eftersom min faster och hennes man tydligen ska komma och äta middag. Ikväll ska jag och mamma ta med båda hästarna till våran grannby och rida på en tjejs nya ridbana, jätte fin är den tydligen!

Imorgon hoppas jag att jag kan sova hos Oskar även fast han jobbar på lördag, vilket jag också skulle gjort egentligen om det inte vore för att jag plannerat in en träning. Nu känns det dock väldigt svårt att kunna byta med ngn såhär sent men jag försöker göra mitt bästa!

Nu ska jag spela lite gitarr, vi hörs nog senare!

Kommentarer
Postat av: Emma

jag ska jobba på lördag ;P första dan, skulle typ stå me dig i provhytterna :)

2009-05-07 @ 20:44:11
Postat av: Alexandra

Sv Emma: Jaha, ah vet tyvärr inte om jag ska jobba, fast har ingen att byta med heller så :/ Men lycka till!

2009-05-07 @ 21:01:14
URL: http://enalexandrafredrikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0