Äntligen bääärbar!

Hey dudes, nu har vi äntligen fått våra datorer. Tyvärr var de inte så hightech som vi hoppats på, ingen cam och ingen snurrskärm. Men den har säkert andra bra grejer!

Jag kom hem runt halv 12 i natt från tävlingen i Vansbro. Det gick ganska bra, dock inte den första klassen, den orkar jag inte ens berätta om. I den andra så var jag faktiskt nöjd med ritten men jag fick inte riktigt så bra betalt som jag hade hoppats på pga att en domare dömde ner mig ganska mycket. Det var nämligen tre domare i själva lagklassen. Jag slutade på 67.89% och det resulterade i en andra plats och laget kom på en tredje, mycket bra kämpat allesammans!

Idag gick jag alltså till skolan för första gången på mer än en vecka, det kändes riktigt spännande!

Just nu sitter jag här och käkar lite mackor och nu har jag inte så mycket mer vettigt att skriva. Grinigt att jag inte fick den där efterlängtade camen meeen, ni får helt enkelt stå ut med bra uppdatering i vilket fall som helst!
KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0