Cobrastyle


Måste åtminstone försöka dra en kortissammanfattning av veckan.
Tävlingen, DM: 1:a med Peeron & 3:a med Fire
Lägret i Västerås: Grymt kul och helt underbara människor, tyvärr på tok för ohygieniska vilket resulterade i en ganska så magsjuk Alexandra på natten efter hemkomsten. Nu är jag i alla fall på bättringsvägen men jag undrar hur mycket jag missat i skolan egentligen.

Redan imorgon ska jag åka till Vansbro och tävla elitallsvenskan, herregud vad jag far runt. Jag hoppas verkligen att min hårda träning för Mads Hendelowitz gav någonting även om jag inte kommer hinna bli helt på topp tills på söndag.

Nu ska jag försöka trycka i mig tacos, utan tacokrydda i köttfärsen alltså. Måste försöka få igång ätandet snabbt nu! See u later!

Kommentarer
Postat av: celisus

Dags att ta upp bloggandet igen ! Du är grymt vacker :)

2010-03-07 @ 15:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0