Don't bring flowers after i'm dead

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, jag råkade komma åt någon jävla page back knapp så hela inlägget jag skrev försvann, bra alex, bra!

Jag skrev i alla fall något om att jag precis vaknat och att jag inte börjar förrän 11.25. Efter skolan ska jag och Matilda Höglund eventuellt dra till gymmet en stund, men vi slutar inte förrän 15.45.

Eftersom att vi antagligen börjar bygga modeblogg redan idag så kommer Matilda Ljudén ta med sig en kamera så vi redan på en gång kan dokumentera våra outfits. Kanske kan jag lägga in det på min data också, vem vet. Men räkna inte med för mycket, ni känner nog mig vid det här lagret.

Nu måste jag gå och dressa mig, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0