bloggtorka

Nej bloggen, jag har inte dött. Jag är snarare mer vid liv än vanligt, förutom just på bloggfronten. Nu blickar vi framåt, känner inte att jag orkar spendera min kväll med att berätta vad jag hade för mig igår, det räcker väl kanske med att säga att det var ganska awesome!?

Imorgon ska jag tävla i Rimbo med Fire. En LA:P1 och en LA:1.

Vi har fortfarande inte fått våra jäkla datorer från celsius än, jag hoppas innerligt att vi får de på måndag eller åtminstone någon gång nästa vecka. De har nämligen sagt det enda sen vi började att "nästa vecka får ni dom" men än så länge har de inte dykt upp.

Min blogg är såååå tråkig, men jag har som sagt ingen kamera och då är det så värdelöst att blogga eftersom jag vet själv hur tråkigt det är med en blogg som inte innehåller bilder. Jag hoppas verkligen att datorn vi ska få består av en väldigt bra webbcam, men kanske är det lite för mycket att hoppas på.

Nu ska jag börja göra mig iordning för natten. Sov sött allesammans!

Bara för att jag hatar inlägg så lägger jag in en gammal bild på mig. Shit vilket litet ass jag hade på den bilden om man jämför med nu. Hemskt men sant att man måste börja inse att man börjat växa på bredden i stället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0