Get to know me


Vad heter du:
Alexandra Maja Louise Fredriksson
Var bor du: 4,5 mil öster om Uppsala
Trivs du där: Gillar att det är så lugnt, men på tok för isolerat, speciellt på vintern.
Brukar du läsa horoskop: Ja, om jag ser något, tycker alltid att metro's stämmer!
Har du körkort: MOPPE, haha!
Favoritdjur: häst
Festar du mycket: Det kan jag inte påstå
Sprit, cider, vin eller öl: -
Brukar du bli för full: nejnej
Antal kuddar i sängen: 4
Äger du ett busskort: 2 st, både skol och ungdomskort.
Vad åt du till frukost: Flingor med mjölk och en macka
Har du haft sex idag: Big no
Nästa mål i ditt liv: Hmm, försöka gå ut gymnasiet med härliga betyg!
Hur svarar du i mobilen: Det beror på.. "hallå", "hej, det är Alexandra", "Alexandra mitt i maten" osv..
Antal timmar sömn inatt: Runt 8 h.
Sov du ensam: Det gjorde jag.
Din hobby: Ridning, musik, vänner
Vad är det för veckodag?: Onsdag
Vad åt du senast: Pringles original
Vem fick du sms av senast: Minns ej, mobilens batteri har försvunnit
Vem ringde dig senast: Minns inte det heller..
Godaste ölen du druckit: Donoo
Vilka hårfärger har du haft: Brun, blond, gult, mellanblond
Vad såg du senast på TV: Idol
Vad läser du för bok just nu: Läste precis ut "bakom stänga dörrar"
Längd: 169 cm
Skostorlek: 39
Hårfärg: Svårt att beskriva min hårfärg, askblond maybe?
Är du kär i någon: U never know
Vad gör du om ett år: Jag har väl antagligen börjat i tvåan och mår otroligt bra!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Yes, lite mer centralt.
Dricker du: Mjölk och vatten är favoriter
Vilken parfym använder du: Estee Lauder, dkny be delicious
Vilka skor använder du: Det är jätteolika.. Bl.a converse, ett par svarta med kilklack, svarta boots
Dagens klädsel: Gråa jeans, vitt linne, blå skjorta och converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0