Tuthammaren

Idag har jag tävlat, första omgången av elitallsvenskan. Jag red på Peeron som vi sålde för 4 månader sen. Jag har ridit honom 5 gånger sen dess så vi var inte riktigt lika samspelta som vi varit tidigare, vilket inte var speciellt konstigt.
Jag vann första klassen och kom femma i den andra och laget kom trea. Bra jobbat allihopa!
Eric kom och kollade också, jättekul verkligen!

Jag har förresten världens största blåsa under min överläpp (ni vet en sån där vit), på den högra sidan och liksom upp så långt som man kan komma. Och den gör så förbaskat, otroligt ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Kan varken äta eller skratta, knappt prata heller för så fort jag rör munnen så gör det jätteont och den verkar vidga sig lite för varje timme också.
Imorgon ska mamma ringa till doktorn för nu har jag haft så i en vecka ungefär och det blir som sagt bara värre. Hoppas jag får tid snabbt!

Nu ska jag sova, godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0