Kulturnattn

Igår började kvällen med middag hos Eric. Vid halv 10 tog vi oss ner till stan för att kolla på familjen på musikens hus men fick sen veta att dom inte spelade förrän vid halv 12 så vi gick runt och träffade lite olika människor tills det blev dags. De sög! Så vi gick därifrån ganska snabbt.

Jag och Eric gick och träffade lite människor men vi tappade bort de som vi "skulle" hängt med nästan direkt. Vi rörde oss vidare mot framfickan och träffade ännu mer folk. Vi bestämde oss för att vi ville in där (jag, Eric, Astrid, Markus och Sebastian) trots 18-årsgränsen. Vi misslyckades några gånger men bestämde oss för att vi skulle in. Till slut lyckades vi och väl där inne var det otroligt kul. Jag och Eric tog bussen hem till honom vid 02.40 och vi somnade direkt när vi lade oss i sängen. Idag vaknade vi vid halv 2, nytt rekord för mig!

När jag kom hem, runt halv 5 så red jag och åt med familjen. Nu ska jag duscha och sen sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0