Back a little

Börjar nog småblogga lite igen. Det är faktiskt ganska skoj ändå.
Har haft ett bra lov hittills, började dock inte så bra då jag var sjuk i halsfluss. Men jag blev frisk väldigt fort eftersom jag fick penicillin direkt.

Mitt nyår var ganska bra. Jag och några tjejer hade en väldigt trevlig middag hos Hellberg och senare åkte jag och Eric hem till en kille i min klass på fest.

Jag har även varit med Eric till hans stuga i Sandsjön över en natt och vi hann med att åka skidor och skotta en jäkla massa snö (typ 2 meter snö där).
Idag ska jag bara vara hemma. Jag, bror och mor har bakat bullar nu på förmiddagen och snart ska jag ut och rida och fixa i stallet. Senare ska jag nog börja plugga lite lätt eftersom det väntar flera stora prov direkt efter lovet.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0